Siekdami užtikrinti operatyvų bei kokybišką klientų aptarnavimą, mes Jums suteikiame galimybę dėl Jums iškilusių klausimų kreiptis el. paštu info@esaurida.lt arba telefonu (+370) 67000215, socialinio tinklo Facebook puslapyje „Saurida eSaurida.lt”, Viber, WhatsApp ar į atsiėmimo punkto operatorius atsiimant prekes.
Žemiau pateikiama orientacinė informacija per kiek laiko tikėtina, jog gausite atsakymą į pateiktą užklausą.
Į klausimus elektroniniu paštu ar per Viber, WhatsApp, Messenger atsakysime per 1-2 darbo dienas.
- Į klausimus telefonu – įprastai praleidus skambutį klientams perskambiname. Atsiprašome, jei tam tikrais momentais nesulauksite atgalinio skambučio. Tam gali turėti įtakos klientų užsakymų apkrova. Tačiau stengsimės su visais klientais susisiekti kaip galima greičiau.
- Į klausimus Facebook puslapiuose „eSaurida.lt“ – stengiamės sureaguoti į visas klientų užklausas, tačiau dėl didelės užsakymų apkrovos į Jūsų pateiktas užklausas atsakysime per 1-2 darbo dienas.
Todėl žemiau išskiriame pagrindines temas, dėl kurių vertėtų su mumis susisiekti, o dėl kurių atsakymo, deja, bet Jums nepateiksime greitu metu:
Informacija, dėl kurios vertėtų kreiptis į klientų aptarnavimo centrą:
- Užsakymo atšaukimas.
- Skundai ir pretenzijos.
- Trūkstamas prekių kiekis.
- Įdėtos ne tos prekės, kurias užsisakėte.
- Degalinės darbuotojų aptarnavimas.
- Kiti klausimai, kurie nenurodyti aukščiau.
Teikiant užklausas prašome nurodyti visą informaciją reikalingą spręsti Jūsų klausimus (vardas, pavardė, elektroninis paštas, užsakymo numeris ir kita reikalinga informacija).
Detalesnę informaciją apie UAB „Saurida“ rasite internetinėje svetainėje – www.saurida.lt