Dažnai užduodami klausimai

Jei iškilo klausimų dėl užsakymo, mūsų komanda visuomet pasiruošusi Jums padėti.

Žemiau atsakėme į dažnai klientų užduodamus klausimus. Jei neradote atsakymo į Jums iškilusį klausimą – nedvejodami susisiekite su mumis.

Saurida-duk

Registracija ir slaptažodžiai

Ar galiu prekes užsisakyti be registracijos?

Taip, prekes galite užsisakyti tiek su registracija, tiek be registracijos.

Kaip užsiregistruoti?

Mokėjimo paskirtyje turėsite suvesti užsakymo patvirtinimui reikalingus duomenis (vardą, pavardę, adresą ir kt.). Po užpildytais laukeliais matysite punktą „Sukurti paskyrą“. Paspaudę ant jo, Jums reikės įvesti Jūsų sugalvotą slaptažodį, ir kas kartą Jums užsukus į internetinę parduotuvę eSAURIDA, Jūs prie sistemos būsite prijungtas automatiškai. Norėdami susikurti paskyrą iš karto, eikite į puslapio apačią ir spauskite ant skilties „Mano paskyra“. Pasirodžiusiame lauke „Registruotis“, įveskite savo el. paštą bei sugalvotą slaptažodį. Duomenų išsaugojimui paspauskite mygtuką „registruotis“.

Ką daryti, jeigu pamiršau prisijungimo slaptažodį?

Jeigu pamiršote slaptažodį, prisijungimo metu, apačioje, po vartotojo vardo arba el. pašto bei slaptažodžio pateikimo, spauskite ant nuorodos „Pamiršote slaptažodį?“. Pasirodžiusioje lentelėje įveskite vartotojo vardą arba el. pašto adresą, kurį pateikėte registracijos metu. Po kelių minučių, nurodytu el. pašto adresu, gausite nuorodą naujam slaptažodžiui sukurti.

Ar galiu prie naujos e-parduotuvės prisijungti su prisijungimo duomenimis, kuriuos naudojau ankstesnėje degalų fiksuotos kainos e-parduotuvėje?

Ne, ankstesnės paskyros duomenys nebegalioja. Naujoje e-parduotuvėje turite susikurti naują paskyrą skiltyje „Mano paskyra“ arba užsakymo apmokėjimo metu.

Prekių užsakymas

Ar galiu papildyti jau atlikto užsakymo krepšelį?

Po atlikto užsakymo Jūs negalite papildyti krepšelio. Galite padaryti naują užsakymą ir prie atsiskaitymo langelio įvesti pirmojo užsakymo nr ir parašyti pastabą.

Kiek laiko galios mano užsakymas jeigu užsakiau su atsiėmimu punkte?

Jūsų užsakymas galios 24h, jeigu po šio laiko niekas neatsiims prekės bus anuliuotos, o pinigai negrąžinami. 

Degalų užsakymas

Ar, užsisakęs degalų internetu, galėsiu piltis visose SAURIDA degalinėse?

Taip, degalus galėsite piltis visose SAURIDA tinklo degalinėse. Kas kartą įsipylę degalų, reikės tik perbraukti Saurida kreditine kortele per kortelių skaitytuvą.

Kur galiu stebėti internetu įsigytų degalų likučius?

Kol kas klientai degalų likučio stebėti negali. Degalų likutį paskaičiuoja atsakingas vadybininkas ir visuomet, priklausomai, kaip klientas pageidauja, degalų likutį atsiunčia SMS žinute, el. paštu arba paskambina telefonu. Su atsakingu vadybininku galite susisiekti bendruoju telefonu +370 688 78 349 arba el. paštu [email protected]

Ar yra taikomas mokestis už įsigytų degalų laikymą?

Ne, mokesčio už degalų laikymą netaikome.

Ar sutartis nutraukiama, jeigu degalų kaina padidėja?

Ne, įvykus kainų pokyčiams, sutartis nėra nutraukiama. Klientui kaina fiksuojama pirkimo metu ir nesikeičia iki kol nėra išpilamas visas įsigytas degalų kiekis. Išsipylus visą degalų kiekį, klientas vėl gali pasipildyti kortelę nauju kiekiu pagal tuo metu esančią fiksuotą kainą.

Per kiek kartų būtina išnaudoti įsigytą degalų kiekį?

degalų išpylimas nėra ribojamas. Degalus galima išsipilti per tiek kartų, kol išnaudosite visą įsigytą degalų kiekį. Esminė sąlyga – užfiksuotos kainos terminas yra 12 (dvylika) mėnesių, reiškiasi, įsigytas degalų kiekis turėtų būti išnaudotas per minėtą laikotarpį.

Kas atsitinka, jeigu įsigyto degalų kiekio neišnaudoju per 12 (dvylika) mėnesių?

Po 12 (dvylikos) mėnesių užsakymas anuliuojamas ir pinigai už neišpiltą degalų kiekį negrąžinami.

Esu esamas fiksuotos kainos klientas, ar man reikės sudaryti naują sutartį?

Ne, jeigu esate anksčiau pasirašęs fiksuotos kainos sutartį, Jums reikės tik pasirašyti papildomą priedą prie turimos sutarties.

Ar galiu, turėdamas individualios veiklos pažymą, pirkti kurą didmenos kaina?

 Taip, galima.

Ar fizinis asmuo gali pirkti kurą tik mažmenos kaina?

Ne, fizinis asmuo kurą gali pirkti tiek didmenos, tiek mažmenos kaina. Tik perkant žymėtą dyzeliną, skirtą ūkininkams, arba dyzelinį krosnių kurą, būtina įsigyti leidimą, kurį išduoda VMI.

Ar juridiniams asmenims bus atsiųstos sąskaitos faktūros už internetu įsigytą degalų kiekį?

Sąskaitos už praėjusio mėnesio pylimus išrašomos iki einamojo mėnesio 10 (dešimtos) dienos. Klientams siunčiamos 2 (dvi) sąskaitos – PVM sąskaita faktūra (stendo kaina be nuolaidų) ir kreditinė PVM sąskaita faktūra (pagal kainos fiksavimą internetu išrašytą sąskaitą).

Ar pirkimo kvite nurodomas įsigytų degalų likutis?

Ne, kol kas kuro likutį galima sužinoti tik susisiekus su atsakingu vadybininku telefonu +370 688 78 349, el. paštu [email protected] arba Facebook puslapyje Saurida Oil&Gas.

Kodėl pirkimo kvite degalų kaina skiriasi?

Pirkimo kvite yra nurodoma pylimo metu degalinėje esanti stendo kaina, tačiau tai neturi įtakos kliento išpilamam degalų kiekiui. Klientas pirkimo kvite turi stebėti išpilamų litrų kiekį, ne kainą.

 

Prekių kainos ir nuolaidos

Ar prekių kainos eSAURIDA internetinėje parduotuvėje skiriasi nuo kainų prekybos tinkluose?

Mes užtikriname, jog eSAURIDA internetinėje parduotuvėje klientams parduodame prekes nustatytomis rinkos kainomis.

Ar pirkdamas internetinėje parduotuvėje eSAURIDA galiu panaudoti turimą SAURIDA nuolaidų kortelę?

Kol kas SAURIDA nuolaidų kortelės negalima panaudoti internetinėje parduotuvėje eSAURIDA. 

Ar eSAURIDA internetinėje parduotuvėje nurodytos prekių kainos yra galutinės?

Taip, visos kainos nurodytos eSAURIDA internetinėje parduotuvėje yra galutinės. Už jas mokėsite tokią sumą, kuri nurodyta Jūsų krepšelyje, užsakymo informacijoje.

Tara ir užstato sistema, pakavimas

Koks yra užstato už daugkartinę arba vienkartinę tarą dydis?

Nuo 2016.02.01 užstato už daugkartinę ir vienkartinę pakuotę dydis yra 0,10 EUR. Internetinėje parduotuvėje eSAURIDA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.

Kaip žymimos prekės, supakuotos daugkartinėje taroje ?

Šios prekės žymimos žemiau nurodytu simboliu:

Už kurią vienkartinę tarą reikia mokėti užstatą ?

0,10 EUR užstatas imamas už nealkoholinius gėrimus (gaiviuosius gėrimus, stalo vandenį, girą), natūralų mineralinį vandenį, šaltinio vandenį, fasuotą geriamąjį vandenį, sultis, nektarą, supakuotus į stiklinę, plastikinę (PET) ar metalinę vienkartinę pakuotę, kurios talpa didesnė negu viena dešimtoji (0,1) litro, bet mažesnė negu trys (3) litrai.

Prekės, dalyvaujančios užstato sistemoje, žymimos žemiau nurodytu simboliu:

Internetinėje parduotuvėje eSAURIDA užstato kaina nurodoma po prekės kaina.

Ar galiu vienkartinę arba daugkartinę tarą grąžinti į SAURIDA degalines?

Deja, tačiau šiai dienai taros surinkimo punktų degalinėse neturime. Vienkartinę ir daugkartinę tarą galite priduoti ir atgauti užstatą greta didesnių parduotuvių įrengtuose taros surinkimo punktuose.

Kaip bus supakuotos mano prekės?

Prekės bus supakuotos į maišelius, kiekvieno užsakymo supakavimo mokestis yra 0,29€.

Prekių atsiskaitymas

Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?

Už prekes galima atsiskaityti:

  • internetu pasinaudojus „SEB“, „Swedbank“, „Luminor“, „Šiaulių bankas“, „Citadele“, „Medicinos bankas“ turima sąskaita per mokėjimo inicijavimo sistemą,
  • kreditine arba debetine kortele,
  • grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele atvykus į atsiėmimo punktą, kurioje pateikėte užsakymą.

Kokia yra minimali prekių užsakymo suma?

Jeigu užsisakėte su pristatymu į namus tai minimali prekių krepšelio suma yra 30 € +3.49 €.

Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą?

Taip, galima. Jei norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, paskutiniame apsipirkimo žingsnyje Jums reikia pasirinkti atsiskaitymą kaip „Juridinis asmuo“. Tuomet suveskite reikiamus įmonės rekvizitus, juos išsaugokite ir pasirinkite apmokėjimo būdą. Sąskaitą Jums atsiųsime el. paštu, kai bus galutinai patvirtintas Jūsų užsakymas (tai gali užtrukti iki kitos dienos ryto po užsakymo pateikimo). Prašytume atkreipti dėmesį, kad atlikus užsakymą įmonės rekvizitų pakeisti nebegalima. Jeigu po to, kai užsakėte prekes, atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams.

Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?

Vieno užsakymo sąskaitos nėra skaidomos į kelias skirtingas sąskaitas. Norint, kad prekės būtų atskirose sąskaitose, reikėtų suformuoti kelis skirtingus užsakymus. Tokiu būdu būtų galima pateikti skirtingas sąskaitas tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims.

Prekių pristatymas

Ar pristatote prekes į namus?

Taip.

Ar užsakytoms prekėms taikomas pristatymo mokestis?

Užsisakant dujų balionus, ventilį, krepšius, uždegimo pagaliukus, įkurtukus, valiklius bus taikomas papildomas prekių pristatymo mokestis – 3.50 €.

Kur galėčiau rasti visų SAURIDA tinklo degalinių adresus?

Visi SAURIDA tinklo degalinių adresai pateikiami internetinėje svetainėje – https://www.saurida.lt/degalines/#degalines.

Ar galimas prekių atsiėmimas tą pačią dieną, kai jos užsakomos?

Taip, prekės gali būti atsiimamos tą pačią dieną, jeigu nėra tam tikrų prekių trūkumo.

Ar galima atlikus užsakymą pakeisti prekių atsiėmimo laiką?

Jeigu nutiko taip, kad pasirinkote netinkamą prekių atsiėmimo laiką, nedelsdami susisiekite su mumis. Operatorei turėsite pateikti užsakymo numerį, užsakovo vardą, pavardę arba įmonės pavadinimą.

Noriu atšaukti užsakymą, kaip tai padaryti?

Norėdami atšaukti užsakymą, kreipkitės telefonu – pagalba, atsiliepusiai operatorei pateikite užsakymo numerį, užsakovo vardą, pavardę arba įmonės pavadinimą.

Sumokėjau už pirkinius, bet užsakymo istorijos lange matau, kad užsakymas neapmokėtas arba atšauktas. Ar mano užsakytos prekės patvirtintos?

Prisijunkite prie savo elektroninės bankininkystės ir patikrinkite, ar pinigai tikrai nuskaičiuoti iš Jūsų banko sąskaitos. Jeigu taip, tuomet dar šiek tiek palaukite ir vėl patikrinkite statusą internetinėje parduotuvėje eSAURIDA. Jeigu pinigai nuskaityti, bet statusas nepasikeitė, prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 607 85250. Kad klausimas būtų kuo skubiau išspręstas, nurodykite užsakymo numerį, sumokėtą sumą, mokėtojo vardą/pavardę arba įmonės pavadinimą, banką, per kurį sumokėjote už pirkinius.

Prekių ir pinigų grąžinimas

Ką daryti, jei gavau nekokybiškas prekes ir noriu jas grąžinti?

Jei pastebėjote, kad prekių kokybė bloga, prašome kreiptis bendruoju telefonu +370 607 85250 arba el. paštu [email protected] Nurodykite užsakymo numerį, mokėtojo vardą/pavardę arba įmonės pavadinimą ir degalinę, kurioje prekes užsakėte bei atsiėmėte, ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių atsiėmimo laiko. Jeigu apie nekokybiškas prekes pranešite praėjus daugiau nei 72 valandoms nuo prekių pristatymo ar atsiėmimo laiko, mes negalėsime užtikrinti, kad situacija bus sprendžiama kliento naudai. 

Prekių grąžinimo metu, jeigu už prekes apmokėjote degalinėje, būtina turėti pirkimo kvitą.  

Gavau nekokybišką prekę, ar už ją bus grąžinti sumokėti pinigai?

Esant galimybei, prekių kokybę rekomenduojame pasitikrinti tik gavus užsakymą ir jeigu kažkurio iš produktų kokybė Jūsų netenkina – prašome kreiptis bendruoju telefonu +370 607 85250 arba el. paštu [email protected]. Nurodykite užsakymo numerį,  mokėtojo vardą/pavardę arba įmonės pavadinimą ir degalinę, kurioje prekes užsakėte bei atsiėmėte, ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių atsiėmimo laiko. Jeigu nesate patenkinti produkto kokybe, įvertinę visą situaciją, Jūsų pageidavimu grąžinsime už nekokybišką prekę sumokėtus pinigus arba pakeisimą ją į tokią pačią tik atitinkančią prekės kokybę. Labai svarbu tokiu atveju pristatyti į degalinę nekokybišką produktą arba atsiųsti el. paštu [email protected] nekokybiško produkto nuotraukas. Pagrįstus skundus, kurie yra pateikiami laiku, t. y. ne vėliau kaip per 72 valandas nuo prekių atsiėmimo laiko, visada išsprendžiame kliento naudai.

Ką reiškia ant produkto nurodytos galiojimo žymos?

Užrašas „Tinka vartoti iki…“ nurodo, kad tai labai greitai gendantis maisto produktas, galintis per trumpą laiką sukelti tiesioginį pavojų žmonių sveikatai. Įprastai šiuo užrašu ženklinami švieži, atvėsinti maisto produktai, tokie kaip jogurtas, pienas, mėsa, įskaitant maltą mėsą ir mėsos gaminius, žuvis ir jos produktai, nepasterizuotos vaisių sultys ir t. t. Žymuo nurodo terminą imtinai.

Užrašas „Geriausias iki…“ paprastai pateikiamas ant negreitai gendančių maisto produktų pakuočių, pavyzdžiui, kruopų, miltų, makaronų, taip pat konservuotų, džiovintų maisto produktų ir t. t. Daugelis šių maisto produktų pasibaigus šalia užrašo „Geriausias iki…“ nurodytam terminui dar yra saugūs vartoti, tačiau jų kokybė jau gali būti pablogėjusi, pavyzdžiui, susilpnėjęs aromatas. Žymuo nurodo terminą imtinai.

Ką daryti, jei negavau visų užsakytų prekių arba gavau tokias, kurių neužsakiau?

Rekomenduojame atsiėmus prekes jas patikrinti iš karto, ar gautos prekės atitinka Jūsų pateiktą užsakymą.  Jei pastebėjote prekių neatitikimų, nedelsiant kreipkitės į degalinės operatorių, kurioje atsiėmėte užsakytas prekes. Operatoriui tiksliai nurodykite užsakytų prekių sąrašą bei kokių prekių negavote arba kurios buvo įdėtos kaip neužsakytos. Skundai dėl negautų arba įdėtų neužsakytų prekių priimami per 72 val. nuo prekių atsiėmimo laiko. Dėl skundų, darbuotojų aptarnavimo kokybės kreipkitės telefonu +370 607 85250 arba el. paštu [email protected].

Man netinka gauta prekė, kaip galėčiau ją grąžinti ar pakeisti?

Jūs turite teisę atsisakyti netinkančių prekių, pirktų eSAURIDA internetinėje parduotuvėje. Apie tai prašome pranešti el. paštu [email protected] ir nurodyti pageidaujamą grąžinti prekę ir užsakymo numerį ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės atsiėmimo dienos, išskyrus tuos atvejus, kai norima grąžinti:

  1. maisto produktus,
  2. kitas kasdienio vartojimo prekes.

Pateikę rašytinį pranešimą apie keičiamas arba grąžinamas prekes, turite per 15 kalendorinių dienų grąžinti prekę. Prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir degalinės adresą. Netinkamas prekes klientas pristato pats į iš anksto sutartą degalinę. Dėl prekių grąžinimo prašome kreiptis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 607 85250. Grąžinant ar keičiant internetinėje parduotuvėje eSAURIDA įsigytas prekes, internetinė parduotuvė turi teisę reikalauti užpildyti pateiktą prekių grąžinimo ar keitimo dokumentą.

Sumokėjau daugiau, nei nurodyta galutinėje sąskaitoje faktūroje, kurią gavau su prekėmis. Ar man bus grąžinti pinigai?

Jei gavote prekių už mažesnę sumą, skirtumą per 5 darbo dienas grąžinsime Jums į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.

Per kiek laiko grąžinami pinigai už nepristatytas ar grąžintas prekes?

Pinigų permoka paprastai grąžinama per 5 darbo dienas į sąskaitą, iš kurios buvo sumokėta.

Privatumo ir slapukų naudojimo politika

Kas yra slapukai (angl. cookies)?

Slapukas yra nedidelis failas, atsiųstas į įrenginį, naudotojui besilankant atitinkamoje interneto svetainėje. Slapukų pagalba interneto svetainė atpažįsta naudotojo įrenginį (pvz., naudotojui kitą kartą apsilankius šioje interneto svetainėje), tokiu būdu sudarant galimybę palengvinti vartotojui naršymą svetainėje ir (arba) suteikiant tam tikrą informaciją svetainės savininkui apie svetainės naudojimą.

Kokius slapukus naudojame?

Mūsų svetainės puslapiai naudoja slapukus, kad:

  1. atpažintų, ar svetainėje naršo tas pats lankytojas, kuris jau buvo apsilankęs,
  2. nustatytų, ar Jūs sutikote, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų įrenginiuose.

Taip pat svetainė suteikia prieigą prie mūsų partnerių slapukų:

  • Google slapukai naudojami elgesiu pagrįstos rinkodaros tikslais, t. y. tam, kad galėtume pateikti Jums pritaikytą reklamą,
  • Google slapukai naudojami statistinei informacijai apie Jūsų naršymą svetainėje rinkti.

Kaip kontroliuoti slapukus?

Jei pageidaujate, galite kontroliuoti ir (arba) ištrinti slapukus. Išsamesnės informacijos pateikiama adresu aboutcookies.org. Galite ištrinti visus Jūsų kompiuteryje jau esančius slapukus, o daugumą naršyklių nustatyti taip, kad slapukai nebūtų įrašomi Jūsų įrenginyje. Tačiau tokiu atveju Jums gali reikėti rankiniu būdu pakeisti kai kurias parinktis kaskart, kai lankysitės interneto svetainėje, o kai kurios paslaugos ir funkcijos gali nebeveikti.

Kam ir kodėl perduodame Jūsų informaciją?

  • Jūsų duomenis gali peržiūrėti mūsų darbuotojai, atsakingi už interneto svetainės tobulinimą ir priežiūrą, taip pat lojalumo programų vykdymą;
  • Jūsų naršymo svetainėje statistinius duomenis saugo mūsų partneriai Google, kurie veikia ne Europos Sąjungoje, t. y. JAV;
  • visada Jūsų duomenis laikome saugiai ir reikalaujame, kad tai užtikrintų  visi mūsų partneriai ir tiekėjai;
  • jokiais atvejais Jūsų duomenų neparduodame.

Kiek laiko saugome Jūsų informaciją?

Statistinę Google Analytics įrankiais surinktą informaciją paprastai naudojame iki 2 metų. Kadangi šią informaciją gali ištrinti tik mūsų partneriai, jie nustato ir jos saugojimo terminus.

Kaip galite susipažinti su savo duomenimis?

Jei norėtumėte sužinoti, kokius duomenis esame apie Jus surinkę, galite kreiptis į mus šiuo el. pašto adresu: [email protected]

Šiuo adresu taip pat rašykite mums, jeigu matysite, kad mūsų tvarkomi duomenys apie Jus yra netikslūs arba pasikeitę.

Neteisminis ginčių sprendimas

Informuojame, kad kiekvienas vartotojas turi galimybę spręsti su eSAURIDA internetine parduotuve iškilusius ginčus elektroniniu būdu, nesikreipdamas į teismą. Daugiau informacijos apie alternatyvius ginčų sprendimo būdus galima rasti elektroninio ginčų sprendimo platformos internetinėje svetainėje: https://ecc.lt/lt/consumer_rights/esd/.

Nuoširdžiai kviečiame pretenzijas dėl eDSAURIDA internetinės parduotuvės teikiamų paslaugų visų pirma pateikti telefonu: +370 607 85250 arba el. paštu: [email protected] ir tik eSAURIDA internetinei parduotuvei nepatenkinus Jūsų pretenzijos kreiptis į pirmiau nurodytą elektroninio ginčų sprendimo platformą ar teismą.

Apsipirkite iš bet kokios vietos

Patogi navigacija, greitas ir sklandus apsipirkimas

Geriausi pasiūlymai

Platus produktų asortimentas

Ilgametė patirtis

Jau 23 metus užtikriname geriausią patirtį dirbant kartu

Greita ir patogu

Tikslas - sumažinti kliento laiką apsiperkant ir daugiau laiko skirti sau

© UAB „Saurida“ 2020
Elektroninė parduotuvė